Elin Österberg

2013-03-01
22:50:53

Skärpning!
Måste verkligen skärpa mig med min hälsa nu! Ska börja träna igen! Beach 2013 here I come! Usch hatar när man är mjuk överallt. Fett som väller. Det ska bli muskler! Ska börja med att springa. Kan ju inte gå runt i shorts med dessa lår!
 
Hoppas på att få bättre sömn också. Dokumentering av kosten har jag under kontroll och kcal. Så nu är det bara träningen kvar! Saknar faktiskt att gå på pass. Men det är så jobbigt att försöka komma in nu när alla pass hållt på ett tag. Då kan alla rörelserna och så kommer jag och inte gör något alls rätt. Det har jag inte lust med. 
 
Så då blir det löpning. Har ju träningsredskap här hemma om jag känner för det. Vilket jag inte har! HAHA hatar styrketräning! 
 
Nej nu ska jag fundera ut ett träningsschema. Svårt när jag har så varierande jobb tider. Så blir väl att jag får bestämma antal träningspass/vecka så får jag ha olika dagar varje vecka. Sen kommer jag ju rida minst 5-6 dagar i veckan också, som vanligt!
 
Elin

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: