Elin Österberg

2013-06-17
10:22:01

Måndag 17/6
Hej mina vänner. Väldigt dåligt med inlägg här. Men kul att det är så många som fortsätter kolla in. Ska försöka bli bättre. 
 
Det som händer just nu är att jag och Idunn har börjat träna på rikgit. Fina vännen och tränaren Karin Mattson har lektioner för oss och vi utvecklas varje dag, tillsammans! Riktigt roligt. Får beröm över hur fin hon blivit :) Underbara häst! 
 
Annars är mitt mående sådär, sover dåligt vilket leder till att jag blir hemskt lätt irriterad och tråkig. Behöver nog min semester! Längtar!!!
 
Idag blir det stallet och hårdträning. Igår va vi fem tjejer från stallet som red ut :) Riktigt kul men idag blir det som sagt hård träning. Inget lullande i skogen ;) Eller jo brukar värma upp i skogen ca 15 min sen blir det banan. 
 
Undrar om det är shorts väder? Det visar sig :) Måste bli lite brun! Är så sjukt blek :( usch! 
 
Nej nu ska jag ta tag i dagen.
 
Kram Elin 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: