Elin Österberg

2013-07-17
22:54:04

Onsdag
Dagen började med ett hårdpass på banan i värmen! Puh både jag och Idunn svettades! Ibörjan va hon lite envis och ville inte alls flyttaa bakdelen och gå i form. Men efter lite lirkande så blev ju överrens :) Min älskade häst <3 Tycker det är kul när hon har egen vilja! Men när hon kommer på att det inte är någon idé att "tjaffsa" (vilket brukar ta typ två min) så går hon så fint så :)
 
Sen hjälpte jag min syster att plugga ett tag. Efter hon åkt hem kollade jag på film och vilade. Och vid halv nio gick jag på promenad. Gick vilse som vanligt så blev en myycket längre promenad än vad jag tänkt! Men men sålänge jag kommer hem igen så ;) Lyckas alltid gå vilse...
 
Just nu halv kollar jag på tv... Vet inte riktigt på vad dock. Ska väl sätta på en film tänkte jag :) och varva ner lite. 
 
Elin

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: