Elin Österberg

2013-03-30
20:08:20

Påskafton
Glad Påsk på er! Jag är inget stort fan av påsken. Inte alls. Tycker det bara handlar om mat och godis. Så för min del kan man skippa påsken ;) 
 
Idag gick det väldigt bra med Idunn, hon har varit seg de senaste dagarna. Men idag ville hon springa! Så då lät jag henne göra det. Och hej va de gick! KUL! Fint väder var det också! Men det blåste lite väl mycket på de öppna fälten. Men men. 
 
Och granngården hade fått in mineralerna jag har väntat på också! Så nu har jag 8kg mineraler! HA! Man kan väl tycka att de kan tillverka dem lite mindre... Men aja! Så är det. En hink håller i nio månader. Har jag för mig? 
 
Glömde köpa ny saltsten till hennes box dock. Den hon har nu verkar hon inte tycka om... För den i hagen slickar hon på! Hon är en liten finsmakare min häst! Det märks ganska tydligt! Hon äter inget som är äckligt eller dåligt! Det är bra!!! Men av det som är gott äter hon MASSOR av (om hon får då).
 
Nej nu ska jag fortsätta kolla på DH. Har börjat om från början .. igen ;) 
 
Elin

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: