Elin Österberg

2013-03-13
22:01:03

Onsdag
Blev faktiskt lite ridning idag efter jobbet. Gick väldigt bra!! Sen gosade vi huuur länge som helst <3 När jag åkte hem märkte jag att jag glömt mobilen i overallen. Bara att åka tillbaka. Tur att jag inte hunnit så långt!
 
Väl hemma har jag kollat på tv och pluggat. Denna förbannade matte, är så less på detta nu. Är för tugnt psykiskt. 
 
Kollade nyss på Mia på Grötö. Så himla bra! Älskar Mia. Hennes dialekt är ju helt underbar! Nej nu håller jag på att dö av trötthet , sovit SKIT dåligt inatt.. Och imorgon innan jobbet blir det stallet och veterinären. Molly ska få sitt ett års vaccin. Hon kommer säkert va livrädd stackarn <3 Får ta med Melwin som stöd :)
 
Elin
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: