Elin Österberg

2013-03-25
14:08:42

Måndag
Var iväg och handlade lite med mamma imorse. Och tankade bilen. Va in på systemet och skulle köpa lite sprit tills festen den 5:e april. Satan va dyrt det är! Eller det är ju inte dyrt om man köper en liter bacardi och har ett tag. Men jag VET att den litern kommer ta slut på samma kväll, rätt snabbt om jag känner mig och Cicki ;) Iof behöver jag inte dricka så mycket mer än det... Så får väl bli en flaska bacardi och göra lite drinkar. 
 
När vi kom hem fick båda små vovvarna bada. Molly kliar sig när hon blir smutsig, även om det inte syns så märks det på henne. Har köpt ett special schampo med havremjöl i. Och det funkar super. Hon kliar sig absolut inte lika mycket längre! Melwin har ju så myyyyycket päls så när man är blöt ser han ut som ett skelett. HUR smal som helst! Lill skitarna <3
 
Snart ska jag bege mig till stallet. 17.30 kommer veterinären och ska ge idunn hennes sista spruta mot botulism. Och jag tänkte att jag skulle rida innan! 
 
Ikväll ska jag och mamma äta vofflor dagen till ära! Gott :)
 
 
Elin

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: