Elin Österberg

2013-03-02
22:01:35

Lördag
Dagen börjde tidigt och vi åkte till båtmässan i Stockholm. På min inköpslista stod det EN hundflytväst. Melwin fick nämligen en förra året, en orange. Idag skulle Molly få en , och det fanns bara gröna och rosa. Så då fick jag för mig att Melwin skulle ha en grön och Molly en rosa... Så kom hem med två flytvästar... Alltid bra med en extra flytväst ;) herregud....
 
Sen åkte jag till stallet och kollade läget på Idunn då det kommit två nya ston till hennes hage. Och hon verkade ha funnit dem på engång. De stod tillsammans och tog det lugnt <3 Äntligen har Idunn fått några att umgås med. De andra två i hagen har alltid kört bort Idunn då de vill bestämma.
 
Idunn slåss inte utan hon går bara undan. Vilket har lätt till att hon varit ensam. Men nu verkar det bli bättre :D <3
 
När jag kom hem sov jag till mello började. Nu kollar jag på en film som går på tv4 och ska försöka få klart inlämningsuppgiften i matten. Tre uppgifter kvar... 
 
Imorgon blir det plugg, upgiften ska va inne imorgon, och sen ska Idunn sko's kl 16. Så jag kan rida igen! Nu i veckan har hon nästan bara blivit longerad. Vilket också är bra men roligare att rida :)
 
Elin

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: