Elin Österberg

2013-01-28
12:58:00

Ny vecka
 
Blev inte stallet imorse. Var alldeles för trött! Hoppas att min sömn hamnar i balans snart så jag blir piggare! Har mått illa och haft huvudvärk i en vecka nu :( Så sjuuukt irriterande! Och jag är ingen som vill ta medicin... Men jag fåt väl ta lite alvedon. Men frågan är ju hur länge man ska behöva ta det också. Hoppas verkligen det går över snart! Har väl också med sömnen att göra I guess..
 
Snart är det dags att åka till jobbet. Märks direkt på Melwin när jag är påväg hemifrån. Han lämnar inte min sida och är jätteledsen. Sen när jag gått utanför dörren hör man honom gråta inne i huset. :( STACKARN! Mitt hjärta går itur. Min lilla kille.
 
Nej dags att fixa det sista innan jag måste åka. Bjuder på lite bilder från mobilen.
 
Elin
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: