Elin Österberg

2013-01-13
15:59:32

Mysig dag!
Dagen började med lite smått kaos. Orkade inte gå upp och blev sen. Sen gick massa små saker helt fel, som typ tappade linsbox-locken vattnet osv... Sånt där drygt som händer när man inte har tid. 
 
Sen lite sen kom jag äntligen till fina Elin! Hade riktigt mysigt med Elin , Karin, Ninna och Maria! (tjejer från gamla stallet) Fika och mycket snack :D precis som förr! Måste göras oftare!! Saknar tiden i Stall Tomten.
 
Sen efter det åkte jag till stallet såklart. Fina Idunn va på gos humör <3 Blev en lugn tur med lite tölt och trav. Ville inte köra så hårt efter gårdagens långa ritt. Idag när jag ryktade henne lossnade inga päls tussar. Hoppas att det försvunnit, vad de nu var. Får se imorgon när jag är hos henne. Men tror inte att det är någon fara. Men har blivit en hönsmamma sen jag flyttade från Karin. 
 
Nu ska jag vila lite och sen blir det att skjutsa hem syskonbarnen till vänge. Ikväll ska jag försöka gå och lägga mig i tid! Har inte somnat förrens vid 1-2 senaste nätterna. Inte bra alls. Därför jag inte kan gå upp på mornarna. 
 
Imorgon ska vi till veterinären med Tia, mammas och pappas hund. Hon har en fett knöl på huvudet som de ska operera bort. Lill tuttan! Men det kommer bli prima. Det hade inte funkat att bara ge henne lugnande. Hon är för feg för det ! haha 
 
Elin

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: