Elin Österberg

2013-01-27
22:34:02

Lektion
Jag och Idunn red lektion idag för en tjej som heter Sara. Riktigt kul. Så nu vet jag vad jag ska träna på till nästa lektion! Hon va perfekt för oss, lugn mänsklig och lugn. Fick väldigt mycket beröm för Idunn :) <3
 
Sen efter lektionen bjöd finaste stall ägaren på grillad korv och fika! Kan inte ha det så mycket bättre :) Sen mockade jag i Idunns hage och åkte hem. Väl hemma städade jag lite och spelade sims! Sjukt längesen jag spelade!
 
Nu på kvällen har jag fixat lite bank ärenden, betalat stall plats och SIF. Och även rensat blad kontakter i min internetbank. Kändes onödigt att ha kvar massa konto nr till folk jag inte ens betalar till längre. Så nu är det städat där. SKÖNT!
 
Imorgon blir det en sväng till stallet innan kvälls jobb. Blir till att träna på våran "läxa" :) Har tänkt att dela Idunns man nu i två dagar men det har varit så sjukt kallt! Så fort jag tagit av min handskarna har mina händer frusit till is! Inte okej! Så det får bli när det blivit varmare. 
 
Nej dags att ta ut hundarna och sova lite tror jag allt. 
 
Elin

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: