Elin Österberg

2013-01-15
19:20:43

Effektiv
Idag har jag fått mycket gjort! Var i stallet på förmiddagen och red lite snabbt. Men det va lite för halt för Idunn då hon bara är skodd med två broddar på varje hov. Men på söndag får hon fyra :) Sen städade jag i stallet och fikade såklart ;)
 
När jag kom hem ringde ja veterinären och hovslagaren. Fick tid för vaccinering av Idunn redan imorgon :) och hovslagaren kommer på söndag som sagt. Så saker och ting ordnar sig alltid till slut. Även fast man skjuter upp allt. (jag gör det iaf) 
 
Nu har jag städat mitt rum och fixat lite i köket. Och duschat. Känner mig som en ny människa ;) Nu är det bara att ta bort nagellacket så är jag redo för jobb imorgon kväll. 
 
Badade Molly med det nya schampot en veterinär rekommenderade, med havremjöl i. Ska tydligen va väldigt bra för hundar som kliar sig mycket. Vi får se :) Tror Molly är vinter torr precis som vi människor kan vara. 
 
Elin

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: