Elin Österberg

2013-02-20
22:49:22

ONT!
Fy bubblan va ont jag hade i halsen imorse! Gick ända upp i öronen! Grät pga smärtan. Inte helt okej. Så nu börjar jag få ångest över att det ska bli samma imorgon bitti. FYFAN! Har iaf äntligen fått i mig två alvedon och lite mat. Fick ju inte i mig ens dricka fram till kl ett idag. Så hade riktigt ont i huvudet också! Lucky me!
 
Idunn fick iaf andra sprutan för botulism idag. Bara av att jag va ute ca en timme fick jag ångra. Men iaf Idunn skötte sig utmärkt som vanligt och fick beröm av veterinären denna gång också. 
 
Melwin fick följa med till stallet. Men han har fått för sig att han är rädd för hästar!! (??) I somras sprang han ju och lekte med fölen i hagarna! Så han höll sig i min famn hela tiden. VIlken gjorde Idunn avundsjuk så hon puffade lite extra på honom! HAHA mina sötnosar! Saknar min lilla häst! HATAR att vara sjuk. Trodde som jag sa tidigare att det skulle gå över inom ett dygn men icke denna gång! 
 
Blir till att vara hemma från jobbet imorgon. Jag som faktiskt hade sett fram emot att jobba! :/ Men de går inte att ta hand om patienter när man inte ens kan prata. En rätt stor del i mitt jobb är ju att kommunicera haha!
 
Aja hoppas på att inte få samma smärta imorgon bitti iaf!
 
Elin

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: