Elin Österberg

2013-02-09
22:03:11

HELG
Igår blec de fest med fina vänner! Blev myycket alkohol! Men de va riktigt kul och skrattade massor! 
 
Idag hoppade jag och Idunn lite, för att inte göra samma sak hela tiden. De "små" hindrena tycker hon är trååååååkiga! Varför hoppa nör man kan gå över? Men de hindret som är högre hoppar hon gärna över! Dock hoppas vi ju inte högt (än!!) haha 
 
De gick bra i början både att hoppa (det högre hindret) och dressyren. Gångarterna gick sådär idag. Vi blev lite oense om vi skulle galoppera eller tölta! Haha min fina häst. Ni kan ju gissa vem som ville vad!
 
Men vi red alla gångarter och jag tänkte avsluta med lite lösgörande på stora volten. NEJ sa Idunn då. Hon ville in och äta. Vi hade jobbat klart tyckte hon. Så vi bråkade lite och eftersom att båda är sjukt envisa ibland så blev de väl lite halvdant. Men blev några varv sen fick hon gå in och äta :) 
 
Min lilla häst! Lyxade till det lite med morot idag! Lördags godis ;) 
 
Har kollat på mello nu ikv, de va väl bättre än förra veckan men är inte impad alls... Blir bara sämre med åren tycker jag :( Nu kollar jag på gaygalan. Väldigt kul faktiskt!
 
Imorgon blir det jobb och sen stallet. Har dock inte bestämt mig för hur jag ska lägga upp ridningen imorgon ... Får googla runt lite på inspiration. Men träna på det vi lärde oss av Sara gör vi lite på varje pass. Och jag märker stor skillnad! Hon går mycket finare i form. 
 
Elin 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: