Elin Österberg

2013-04-21
20:22:07

Söndag 21 april
Helgen har bjudit på SUPER fint väder! Så dessa två dagar har jag spenderat i stallet och på jobbet. Idunn har skött sig utmärkt! Igår red vi ut med två andra. Och DET var riktigt kul tyckte Idunn! Kul att tävla lite :) KUL att hon VILL springa <3
 
Idag körde vi lite markarbete/frihetsdressyr. Hon sprang lös brevid mig, stannade när jag stannade och ökade när jag ökade. DUKTIGA HÄST! Och i slutet av "passet" löshoppade vi lite. Först vägrade hon helt! Sen när hon kom på vad vi skulle göra tyckte hon att det va super kul! "mini bockade" med huvudet och såg sjukt glad ut! Ni vet som hästar gör när de tycket att något är roligt :) mitt hjärta <3
 
Imorgon händer det grejer. Ledig från jobbet men har en annan mycket jobbigare grej att göra. Ska inte tänka på det nu! Bara att åka dit och få det gjort! Som sagt inte tänka! 
 
Just nu kollar jag på solsidan och dricker cola zero. Hade varit gott med godis men är huvudet dumt får kroppen lida. Sen ska jag ta en LÅNG dusch med doftljus och allmänt mys! Bara ta hand om mig själv. Alldeles för längesedan och alldeles för sällan jag gör det.
 
Elin

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: