Elin Österberg

2013-04-07
22:52:15

SKÄMS!
Förlåt för sjuuukt dålig uppdatering senaste tiden. Det är mycket som händer just nu. I måndags , alltså första april, hände en grej med min älskade häst. Händelsen tog hårdast på mig, som tur är. Men nu är det stabilt igen. 
 
I fredags hade vi personal fest, riktigt kul! Som alltid ;) Och ikväll hade jag kvälls fodring. Shit vad Idunn fäller! Kan stoppa en soffa med all päls. HAHA!
 
Så denna period på året är jag glad över att jag bara har en häst!! Man har päls ÖVERALLT! Skojar inte! Skulle nästan kunna betala någon för att borsta henne! 
 
Imorgon är det jobbet som kallar. Måste ta tag i lite jobbiga grejer där också. Som sagt en jobbig period nu. Men det är bara att försöka hålla sig flytande. 
 
Sitter just nu och kollar på Desperate Housewives. LOVE IT! Och vovvarna ligger i min säng och sover <3 skruttisarna. 
 
Elin
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: