Elin Österberg

2012-12-29
00:08:23

Skräck film med Maja
Varför ska jag alltid envisas med att kolla på skräck filmer?! Älskar dessa filmer men satan vilken ångest jag får! Vill bara börja gråta. Är huvudet dumt får kroppen lida! Som om det va något jag inte redan visste ?! ;) Tycker nästan synd om min kropp! Kommer dö ung.
 
Fina Maja berättade att hon kan toppa mitt hår! Lycka!!!! Känns sjukt mycket bättre att låta någon man litar på klippa det! Blir ALLTID för kort när man ska toppa hos frissan. Detta kommer bli super!
 
Blir ledsen när jag får reda på att flera av mina nära och kära lider av panikångest och psykiskohälsa. (Detta har inget med Maja att göra). Varför är det fortfarande tabu att prata om hur man mår psykiskt?! 
 
Jaja det är mycket man inte förstår. Men nu är det dags att sova så jag orkar upp imorgon, jobb väntar.
 
Elin
 

Kommentar:
#1: Maja

Så mys, vännen! Och ska inte klippa för kort, lovar! Nu ska jag också försöka sova, längtar till imorgon! Puss

2012-12-29 @ 01:53:49
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: