Elin Österberg

2012-12-29
22:46:52

Önskningar

Dagen började skit dåligt med hjärtklappning pga att jag sovit endast tre timmar! Men har ändå hållt mig på ytan. Efter jobbet åkte jag och Maja ut till stallet. Och som sagt JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA OCH FINASTE HÄST! Efter stallet åkte vi hem till mig och åt lite, sen blev det dags för klippning av mitt hår. Tack igen Maja!

Nu ligger jag här i sängen och tankarna börjar komma. Hate them! Hatar att känna paniken komma smygandes.

Åh vad jag önskar att jag slappt allt detta! Önskar så jag spricker

Elin.


Kommentar:
#1: Maja

Så lite sötnos! Hoppas att du blev nöjd! Du förtjänar inte en enda hemsk tanke, slå iväg dem, ta ett djupt andetag och tänk på något bra (t.ex. på hur bra det gick att rida idag). :)

2012-12-29 @ 23:01:27
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: